Bestellen & betalen

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
1. Shoppen | Plaats alle gewenste producten in je winkelmandje. Ga vervolgens naar je SHOPPING BAG. 
2. Shopping bag | Controleer je bestelling of alles klopt. Klik vervolgens op CHECK OUT.
3. Gegevens | Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik op KIES VERZENDMETHODE.
4. Verzendmethode | Vink hier jouw verzendmethode aan en klik vervolgens op KIES BETAALMETHODE.
 5. Betaalmethode | Kies hier welke betaalmethode je wenst te gebruiken en klik vervolgens op AFREKENEN. 

Je ontvangt zodra de betaling is voldaan direct een orderbevestiging in je mailbox. Zodra we je bestelling gereed aan het maken zijn ontvang je ook een verzendbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer je jouw pakketje kunt verwachten. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven kan het zo zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Check dit altijd eerst! Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail met printscreen van je betaling naar webshop@olivia-kate.nl

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar webshop@olivia-kate.nl met je ordernummer en vraag. Als je bestelling nog niet aan de postbezorger mee is gegeven dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen. Is je pakketje al meegenomen dan kunnen wij deze zending helaas niet meer tegenhouden. Bij een verkeerd ingevuld adres wachten wij tot je bestelling retour is gekomen. Wij zullen dan je adres aanpassen en opnieuw versturen.

Welke betaalmethodes bieden jullie? 
Bij Olivia & Kate kun je op de volgende manier betalen:
- iDEAL 
- Paypal
- Ban contact / Mr Cash

Ik heb een kortingscode of giftcard, hoe kan ik deze gebruiken?
Je kunt de kortingscode of giftcard in de check out tijdens het afrekenen invoeren. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend. Komt er een melding dat de giftcard niet geldig is dan is hij waarschijnlijk verlopen of niet goed ingevoerd. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.